CD audio- jak je to s kopii? je stejna jako original?

Petr Vasek petr.vasek
Středa Březen 17 14:27:31 CET 2004

At 13:28 2.1.2002 +0000, you wrote:
>Naprstek Jiri-R54332 wrote:
>
>Myslim, ze mi ten casopis parkrat omylem sel rukama. Napr. jsem tam
>videl odpruzene nozicky pro CD prehravac, ktere se ladily(!) na
>rezonanci okolo 4Hz, aby byla kvalita zvuku jeste lepsi.
>Nebo se tam diskutoval problem jitteru seriovych digitalnich dat a od
>jeho velikosti se odvozovala kvalita reprodukce. Vic uz si toho radsi
>nepamatuju.

Naprosto souhlasim s Tomem. Taky vim o jakem casopise
je rec a pripadal jsem si tam jako v jirikove videni
z ceho vseho se da delat veda.

Obcas se setkavam s lidmi, kteri na rozdil od techto
ladicu i slysi a problemy nejsou v kvalite medi, ale spis
v kvalite tech konektoru. Vetsina Jacku at uz obyc,
nebo zlacenych je ausus. Ptoblemy jsou vetsinou s vakly z vyroby. Promaha
proletovani, ale je to piplacka.

>Rekl bych ze ne. Magori jsou IMHO ti, co jim to zerou, kupujou podobny
>casopisy a predrazeny zarizeni a pak se do krve hadaji o vecech, kterejm
>vubec nerozumi. Pritom vetsina z nich ma sluch normalniho cloveka nebo
>horsi.
>
>  TomM
>
>P.S. nesly by zalamovat radky...?

Urcite nejses. Chce to jen delat ciste a peclive.
Zlaceny konektor tomu moc nepomuze.

P.S.: Ja bohuzel slysim normalne.

Masinka