Ccko & Other - bylo:Kniha Udelejte si z PC

Petr Weissar weissar
Středa Březen 17 14:27:29 CET 2004

Dovolim se pripojit do diskuse s jednou veelmi podstatnou veci, ktera
zatim nezaznela:

C-cko existuje na vsechno. Jsme prece v HW konferenci a tak bych
ocekaval spise k inklinovani k tem HW vecem a prave tam se bez C-cka
neobejdete.
A kdyz uz pouzivam nejaky jazyk pro jednocipy, je prece hloupe
programovat PC v necem jinem, ne ?? HW-raru bych prave proto ocekaval
preferovani C i na platforme PC.
A pokud se podivame na velke projekty, v cempak jsou psany systemy ??
A velke aplikace ? Packal to asi nebude ......

Ja osobne se C-cko naucil na 51, pak PC, Wokna mne donutila k C++ a
nedam na to dopustit. Syntaxe jednoducha, filosofie (alespon toho C)
docela pruhledna, rozumna vazba na assembler (po urcite praxi proste
vite, jak to ten prekladac dela) a rada dalsiho. Jiny jazyk myslim
tolik flexibility nenabizi ......

Nedalo mi to, musel jsem se C-cka zastat !!

S pozdravem
           Ing. Petr Weissar