SW na navrh DPS ?

Prýmek Aleš Ales.Prymek
Středa Březen 17 14:27:12 CET 2004

Protel se po 30 dnech alespon mne nepodarilo nainstalovat znovu, nekde si to
potvora pamatuje, ale jsou i jine moznosti jak Protel rozchodit na netu se
da najit i crack.

-----Original Message-----
From: Straka Matus [mailto:magpie@pobox.sk]
Sent: Tuesday, January 29, 2002 7:53 AM
To: hw-news@list.gin.cz
Subject: RE: SW na navrh DPS ?

> skusenosti sa v tom da spravit vsetko a vie tahat rozne sirky
> spojov ako aj
> medzery medzi nimi a mnoho dalsieho komfortu pri navrhu ked odhliadneme od
> faktu ze normalny smrtelnik si ho nemoze dovolit legalne zabstarat.

S mojim nazorom sa pridavam... Protel aj Eagle som pouzival len v DOS
verzii, teda hodne davno, tak tazko zrovnavat ... ale Protel sa mi zda byt
velmi dobry, spravil som v nom vsetko co som potreboval. Verzia 99SE je uz
celkom dobre ... mna pobavila moznost 3D vizualizacie dosky este pred
vyrobou :-) aj so suciastkami. Ked je cena problem, da so pouzit legalna
Trial Verzia na 30 dni ... a pripadne kazdych 30 dni preinstalovat. Za tu
cenu a kvalitu programu to mozno stoji.

Mt

---
Odchoz? zpr?va neobsahuje viry (snad)......