auticka a Re:chemie

seznam petr.datasoft
Středa Březen 17 14:26:57 CET 2004

Taky se pouziva principu, ze plamen ma usmernovaci ucinky. Je to v horacich
na velke kotle (1MW), kde automatika horaku
po preruseni dodavky plynu odstavi kotel. Ale videk jsem to i na turbokotli
Radiant 12kW u znameho v koupelne. Ale tim
se neda hlidat vecny plaminek, i u toho nastenneho kotle je vzdalenost mezi
elektrodami v plameni asi 20 cm.

Taky me tesi, ze moje puvodne nevinna otazka okolo chemie rozpoutala tak
zivou diskusi. Drzim panu Cihelnikovi palce. Taky nebyl od veci jeden
napad - nevim uz, kdo to psal - z duvodu problemu s distribuci "jedu"
prodavat uz namichane roztoky.

>Predpokladam, ze to je nejaky citlivy elektromagnet, ktery je narocne
>vyrobit (ten kotel je jeste z totality a pokud by to bylo jednoduche, tak
by
>se to asi ze zapadu nedovazelo), aby jej dokazal sepnout ten termoclanek,
>nebo co to je za soucastku.

>2. elektrickou, v plameni byl termoclanek, ktery
>pri ohrati dava male napeti, ale umi pomerne znacny proud. Kdyz neni
>ohricvan nedava nic.
>Plyn blokuje elektromagnet jehoz kotva se pri
>startu primackne mecanicky a dal uz drzi zama prochazejicim proudem.
> [...]
---
Odchoz? zpr?va neobsahuje viry.
Verze: 6.0.311 / Virov? b?ze: 172 - datum vyd?n?: 27.12.2001