Rizeni pomoci PC

Slavomir Skopalik skopalik
Středa Březen 17 14:26:57 CET 2004

Prijde na to:
bud z MSDOS (nebo jeho obdoby, napriklad free DOS), pak lze ridit celkem rychle,
idealne pres LPT, tech muze byt i vice. Slozitejsi je to pres COM, ale da se to zvladnout.
Z Win je asi nejrozumejsi pouzit COM a pripadne si na nej dat rozsirujici moduly, ale
necekejte zadne rychlostni zazraky a navic tyto moduly jsou celkem drahe (cca 4000 za modul).
Sam jsem si stavel vystupni porty pripojene na COM z posuvneho registru, fungovalo to
dobre.
Ja jsem pascalista, takze mam hodne veci na tuto problematiku v pascalu a delphi.
Zkuste popsat presneji co byste potreboval a jaky je rozpocet (jetli je nejaky).
Pro ceckare bych doporucoval Borland C++ buldier, mezete pouzivat komponenty
z delphi a zaroven psat v C++.

	Slavek