CD audio- jak je to s kopii? je stejna jako original?

Tom Mazouch mazouch
Středa Březen 17 14:26:35 CET 2004

Naprstek Jiri-R54332 wrote:

> [...]
>
> Tohle me napadlo ve chvili, kdy jsem v jenom nejmenovanem casopise objevil clanek o "naprosto audofilskych napajecich kabelech", ktere spocivaly v tom, ze byly z analyticky ciste medi a mely pozlacene kontakty. To byl prosim napajeci kabel! Ze pry je pak lepsi zvuk...

Myslim, ze mi ten casopis parkrat omylem sel rukama. Napr. jsem tam
videl odpruzene nozicky pro CD prehravac, ktere se ladily(!) na
rezonanci okolo 4Hz, aby byla kvalita zvuku jeste lepsi.
Nebo se tam diskutoval problem jitteru seriovych digitalnich dat a od
jeho velikosti se odvozovala kvalita reprodukce. Vic uz si toho radsi
nepamatuju.

> Tak jsem magor, nebo nejsem?

Rekl bych ze ne. Magori jsou IMHO ti, co jim to zerou, kupujou podobny
casopisy a predrazeny zarizeni a pak se do krve hadaji o vecech, kterejm
vubec nerozumi. Pritom vetsina z nich ma sluch normalniho cloveka nebo
horsi.

  TomM

P.S. nesly by zalamovat radky...?