Casopisy

Straka Matus magpie
Středa Březen 17 14:26:32 CET 2004

Mozete mi poradit nejaky casopis (prip. ich kombinanciu)?

Poziadavky:

- predplatitelny na Slovensku
- cena max. 80-100 Sk/cislo
- staci mesacnik
- mal by sa zaoberat bastlenim (najlepsie v spojeni s pocitacmi +
nizkefrekvecie + zdroje, vysokofrekvencna problematika nie je dolezita)
- obcas by aj prehlad hardwaru a nove trendy v hardwari a softwari (pohlad
do vnutra operacnych systemov, pripadne procesorov neskodil)

Pred piatimi rokmi by som asi nevahal a bral by som kombinaciu PC World a
Amaterske radio, ale v dnesnej dome mam pochyby, Amaterske ma prilis vela
reklamy a niekedy prilis jednoduche veci.

Dik vopred.

Mt