DA prevodnik

VA Elektronik - Andel Vladimir ing. vaelektronik
Středa Březen 17 14:26:21 CET 2004

To bych radeji nezkousel, 8 bitovy predodnik nema dostatecnou presnost
(odstup mezi kterymikoliv sousednimi dilky musi byt zachovan s presnosti
lepsi, nez 1/256).
Andel

Zkus pou??t 2x DA 8bit a se??st v pom?ru 1 + 1/256.
OZ do 30-50MHz jsou a DA je nap?. TDA8702.
HONZA