publikace o chemii v elektronice ...

Vorel Martin - Decin Martin.Vorel
Středa Březen 17 14:25:59 CET 2004

OT:  Znamy kdyz chtel povolit zarezly srouby (tak 50tky z drevenych bubnu na
silove kabely) , tak to polil kofolou a sel na svacinu , kdyz za pul hodky
prisel stacilo trosku skubnout a bylo.
Zaver: Holt kyselina fosforecna (zakladni soucast prumyslovych odrezovacu a
colovych limonad) je previt.

M.

-----P?vodn? zpr?va-----
Od: Stanislav VARGA [mailto:pajdo@stava.sk]
Odesl?no: 8. ledna 2002 14:44
Komu: hw-news@list.gin.cz
P?edm?t: RE: publikace o chemii v elektronice ...

Ked sme pri tej chemii, mne sa stalo ze som rozlial na klavesnicu pohar s
citronovou vodou z Tesca, bolo neskoro vecer a nechcelo sa mi to cistit a
tak ked  som rano zapol pocitac, tak mi nesla klavesnica (co som sa cudoval,
lebo tri kavy to vydrzalo). A zistil som ze to preleptalo dva spoje na tych
foliach v klavesnici, kurna co to pijeme???????