elektroosmoza

Vorel Martin - Decin Martin.Vorel
Středa Březen 17 14:25:59 CET 2004

> [...]
>Pisou tam, ze se do zdi huste navrtaji diry sikmo
>smerem do zdiva. Tak asi 45 stupnu.
>Tyto diry se propoji dratem, (na materialu nezalezi,
>muze to byt klidne z armovaciho zeleza, ale nemely
>by se kombinovat materialy, kvuli vznikajicim clankum),
>pekne je kdyz se to natahne medenym dratem, ktery je
> jednom kuse, takze do der se vklada takova smycka.
>Diry se pak zaplni maltou s vyssi nasakavosti.
>To je jediny problem, ale s trochou premysleni bych
>asi vymyslel jak toho docilit, treba pridanim kridy?
>.Ten drat se pak bud spoji s dobrym uzemenim, nebo se
.mezi nej a uzemeni pripoji jakesi male napeti
>cca 6-15V, kterym se zvysi rychlost vysychani.

>To je asi ta Coperfieldovska ducharina

>Pro zajemce muzu clanecek treba nascanovat.

>Masinka

Otazkou je jak dlouho ty medene draty v te zdi vydrzi . Jedina hitech magie
na tom asi je v tech dratech z plastu co "neubyvaji".  Nevite kde by se daly
koupit ? Cena pod 25 Kc na metr by byla super...

Take jsem neco slysel o tom, ze ty hitech zdroje napeti delaji pulsy o
kmitoctu radove desitky kHz.. Je to nutne ?

Martin