audio sample rate conversion

Andy Jancura andy_jancura
Středa Březen 17 14:34:03 CET 2004

>Mam jeden takovy dotaz, tykajici se jedne audio aplikace. Mam A/D
>prevodnik,
>do ktereho leze audio signal, a ten je samplovan kmitoctem 48kHz. Potrebuji
>udelat
>neco, co z techto dat udela vystup do D/A prevodniku, jehoz kmitocet bude
>38kHz. Jde mi o to, jestli je toto mozne realizovat tak, ze kdyz prijde
>vzorek z A/D, zapisu jej do latche a budu cekat, jestli prijde dalsi. Pokud
>v teto dobe bude chtit casova zakladna toho D/A vzorek odebrat, poslu jej
> [...]

Myslim si, ze to moc nepojde. Pretoze ak si nakreslis vzorkovany signal
48kHz a 38kHz, tak budes krasne vidiet rozdiel. A ak chces byt uplne presny,
musis to zachovat. Jednoduche DSP by to pri linearnej aproximacii malo
dokazat bez problemov.

A.

Chat with friends online, try MSN Messenger: http://messenger.msn.com