Casopisy na CD

Ales Prochaska prochaska
Středa Březen 17 14:34:03 CET 2004

Ja tedy z casopisu vesele kopiruji dle libosti, jestli se autori citi
osizeni o honorar, at si ho vyzadaji z poplatku 1 % z ceny kopirky,
ktery jsem musel pri jeji koupi buhvikomu zaplatit.
  Stejne by si zaslouzily vsechny zakony o dusevnim vlastnictvi
zgruntu predelat, uz vubec nepasuji na realitu (jak u nas, tak ve
svete).

Ales Prochaska