tesneni do oken

Ales Prochaska prochaska
Středa Březen 17 14:34:02 CET 2004

Verim, ze prodejci drevenych oken maji k dispozici vzorky plastovych,
ktera se po 10 letech rozpadaji. Ale kdyz jsem si kupoval plastova
okna, rikal mi jejich prodejce, ze drevena jsou sice hezci, ale musi
se porad natirat a nakonec stejne shnijou a ukazoval plastove okno rok
vyroby 1970, ktere jeste rozpadle nebylo. Podle me to nema nic
spolecneho s zivotnosti, plast se jenom okoukal a drevo se porad libi.

Ales Prochaska