GM a zasilkovka GM jsou ruzne firmy ?

Ales Filip alesfilip
Středa Březen 17 14:34:02 CET 2004

Hello Martin,

?ter?, 19. ?nora 2002, you wrote:

To se bavite o zasilkove sluzbe GM, nebo o Obecnici ? Ja objednavam
soucastky z GM v zasilkove sluzbe v Obecnici, a chodi mi to bez
problemu a za katalogove ceny.

MLpc> Mozna to nevysvetluje tato veta "Vyhrazujeme si pr?vo na volnou
MLpc> zm?nu cen max.o 10% bez souhlasu z?kazn?ka" v podminkach pro
MLpc> maloobchodni prodej. Ted budu posilat objednavku prez 2kKc, tak
MLpc> uvidim o kolik me natahnou. Jestli to prezenou, tak si to
MLpc> nevyzvednu a necham jim to poslat nazpet (pak at si to hezky
MLpc> zase roztridi ;))). Kazdopadne posledni zasilka mi prisla do
MLpc> dvou dnu a za predpokladanou cenu. Jednou mi sice poslali
MLpc> namisto Z80B Z80A, ale nastesti sel pretaktovat lepe jak Athlon
MLpc> ;). Kazdopadne kdyz si vzpomenu na kysele ksichty tech
MLpc> proddavacu v maloobchode co se tam stridaji jak na bezicim pase,
MLpc> kteri radeji tvrdi ze nemaji nez aby udelali tri kroky k regalu
MLpc> a kterym moc vadi ze si jdete v sobotu rano koupit vice jak dve
MLpc> soucastky a nakonec vam stejne daji uplne neco jineho, tak si
MLpc> myslim, ze tech 10% klidne zaplatim.

MLpc> ML

--

Ales Filip    <alesfilip@quick.cz>
Kutna Hora    Czech Republic