PCB v Eagle

Cihak@dkv.lbc.cdrail.cz Cihak
Středa Březen 17 14:33:24 CET 2004

Zjednodu?en? ?e?eno - optimalizuje nata?en? vzdu?n? spoje na co nejkrat??
vzd?lenosti. Pokud to m?te optim?ln?, nic se zdanlive nestane. Kdyz ale
zahybate se soucastkami po RATSNEST se obvykle vzdusne spoje presunou tak,
aby byly co nejratsi (obcas pekne zanadavate).

	Martin - OK1UGA

-----Original Message-----
From: michek@email.cz [mailto:michek@email.cz]
Subject: Re: PCB v Eagle

Ahoj, chtel bych se zeptat na ten RATSNEST. Nejak s tim neumim, nebo co.
Pokud nemam routovano, tak mi to jen napise
 pocet wiru, pokud je routovano, tak NOTHING TO
DO. Jak to ja chapu /mozna spatne/, tak bych
 od toho chtel, aby mi to pomohlo optimalizovat
rozlozeni vecicek na desce -k tomu jsem se nedopracoval...

Jak to tedy facha?