Jaky ma audio vystup amiga?

havraj1.edu@mail.cez.cz havraj1.edu
Středa Březen 17 14:33:09 CET 2004

Cau,
Amiga ma vyveden normalne stereo zvuk na dva konektory cinch. Na video
konektoru (canon, cca 17-23 pinu) je pouze RGB a nejake dalsi veci, zvuk
nikoliv. Dale je tam jeste cinch s kompozit monochrom video signalem. Nic
jineho.
Jo, psal jsem o A500.

S pozdravem Raven

Dobry den,
chtel jsem se zeptet ja je resen audio vystup u amigy. Dostal jsem na
opravu
scart kabel pro pripojeni amigy k TV, ale na video konektoru amigy zadne
vystupy pro audio nejsou (majitel mi tvrdi ze ano). Jak to tedy je? Nevidel
jsem amigu nekolik let, ale myslim si, ze jsou vzadu nejake cinche. Muzete
se nekdo podivat?

S pozdravem

ML