Odsumeni SB Live

havraj1.edu@mail.cez.cz havraj1.edu
Středa Březen 17 14:33:09 CET 2004

Cau, ja jsem netvrdil, ze CEP je spatnej. Pouze denoiser a declicker
vestavene v nem nejsou nic moc. Lze pouzit pluginy od Steinberga (nejsou
spatny) nebo pro SoundForge (fakt dobry). Vsechny tyto pluginy jsou
pristupne jak z CEP tak z WaveLabu i ze SoundForge. Ale neni to zadnej
freeware, je to komercni soft.
Jinak kazdej z techto sw ma neco do sebe, kazdemu neco chybi co ma jinej...
Proste nejde jednoznacne rici ze ten a ten je nejlepsi. Pouzivam vsechny
tri dle potreb. Zkus a uvidis.

S pozdravem Raven

Nechci zavadet FLAME na toto tema, ale i podle rady profesionalu
zivicich se digi muzikou je CoolEdit Pro (nikoliv 2000, to je amaterska
verze) ne-li nejlepsi, tak minimalne jeden z nejlepsich softu z teto
kategorie. Evidentne ho psali lidi, kteri vedi zcela presne, co znamena
DSP.

                    Jakub Serych