kmitoctova synteza dnes - ted uz jaky PIC

Dusan Dolezal dusan
Středa Březen 17 14:33:08 CET 2004

Dobry den,
        tak jsem si s nim trochu hral :)))).  na uvod: S komunikaci jsem
problem nemel (AD -PIC), K PICu jsou pripojeny sig. DIN, DOUT, SCLK, DRDY A
RST (1).

... provede se Vam spravne autokalibrace ?
> Poznate to nejlepe podle DRDY (noha 12), ze se Vam na ni objevi spravna
> frekvence.
        TO NECHAPU, myslel jsem ze DRDY je v LO, kdyz je AD ready

Prestal jsem si hrat s FSYNC (0) a ono to zaclo merit (aspon se to tak
tvari:)))), ale co me trapi test reg.  neni 00h a podle data sheetu:(((
delam pouze auto-kalibraci

Test Register (RS2, RS1, RS0 = 1, 0, 0); Power-On/Reset Status: 00h Hex
The part contains a Test Register that is used when testing the device. The
user is advised not to change the status of any of the bits
in this register from the default (Power-on or RESET) status of all 0s as
the part will be placed in one of its test modes and will not
operate correctly.

zkousel jsem to na dvouch modulech a je to stejne, asi bude chyba ma me
strane ale nevim kde (inicializaci provadim podle data sh.),
(tj zapisu do CLK a SETUP reg)

David