CY7C63001 a cena ...

hwkonfera hwkonfera
Středa Březen 17 14:32:49 CET 2004

> Ja Eagla 3.55 mel, ale nejak moc me nazaujal. Hlavne blbnula mys a tisk...
> Tak jsem zvolil radeji neco pod Windou$ ... Eagle 4.03 PE

No vidite a ja se vratil od 4.03 zpet k 3.55, protoze ma o rad lepsi CAM,
coz me zajima ... a rozdil v autorouteru, ktery se stejne snazim pouzivat
jen minimalne a i ten krokuji, je spise kosmeticky ...
Pod Woknousama tak z 3.55 primo kreslim na Aritme 0512 na kuprextit. Problem
mam akorat s pery :(. Totez v 4.03 a vyssi jiz nelze. Ale v dobe
tonernazehlovacich folii a pod. je to anachronizmus, i kdyz hezky :)
Hezky den, Simon Cihelnik