AD prevodnik s implementovanym RxD a TxD

hwkonfera hwkonfera
Středa Březen 17 14:32:49 CET 2004

> Dal by se %subj% pou??t na osvit fotocitlivych tistaku?
> Mozna by stalo za to dat ji na plotter s nejakou clonkou a svitit.
> Jakub Ladman

Ja jsem puvodne, omamen lakavymi vlnovymi delkami, chtel UV LEDky pouzit na
fotochemicke experimenty, ale svetelny vykon je bohuzel stale jeste mizivy
:(. Az budou vyrabet ultrasvitive UV LED, to bude neco jineho a osobne se
tesim.
Na osvit jak navrhujete by to mozne bylo, musel by jste ale pouzit
fotoresist s fotochemickym maximem ucinku na tech 370-390nm co dodavaji. A
take zajistit dost pomaly pojezd "pera" plotteru, vzhledem k uvedenemu
vykonu.
Hezky den,
Simon Cihelnik