AD prevodnik s implementovanym RxD a TxD

hwkonfera hwkonfera
Středa Březen 17 14:32:49 CET 2004

Diky za info, vubec jsem o existenci pakardackejch ADC podobnych parametru
nemel ani sajna. presto cena ja dost vysoka :(
Vidim, ze vyrobci jsou salati, pritom by stacilo prodavat jiz naprogramovane
jednocipy, ktere by toto umoznily.
Hezky den, Simon Cihelnik