Vyprodej aktualni stav

Lubos Voros hwnews
Středa Březen 17 14:29:27 CET 2004

na otvaranie niekolkych dokementov z jedneho zdroja je mozne napisat
jednoduchy javascript kde mu zadate co vsetko ma otvarat (open.window
kniznica) a aktivovat ho na onload. Je tomozne generovat aj z databazy podla
stavu v ktorom je prave visitor (nadefinujete premenne do html a potom ich
len citate v php) a tak mozete zistit presne kto kam chodi co robi a kde
hlavne je visitor. PHP to zvladne v pohode a nemusite mat ani za sebou MySQL
databazu.
Ak potrebujete priklady na JavaScript tak doporucujem www.javascript.com,
kde vela odkazov a su tam aj najnovsie verzie skriptov pre IE, NN pre rozne
funkcie.
Co sa tyka PHP tak v tom Vam asi nepomozem, lebo ja s nim priamo nerobim,
len ho poznam od kamarata. Ja pouzivam nieco ine.

Ten site uz zacina vyzerat dobre, ale ak mozem poradit tak sa snazte to co
najviacej sprehladnit (napr. by som dal vybranu kategoriu, subkategoriu
gulicku inou farbou nech je jasne kde clovek je). Viem ze mate urobeny path
system na pravej strane, ale menu je prave na tej lavej a tam bude asi
vacsina hladat informaciu (je to podvedoma reakcia). Mozno je to len sila
zvyku.

Ak by som vedel nejako pomoct dajte vediet

Bye

Lubos

Nejake priklady z javascript:

<script language="JavaScript"><!--
function go_back()
{
var url="http://www.apple.com";
document.navbar.url.value ="";
parent.frames[1].history.back();
setTimeout("document.navbar.url.value =
parent.frames[0].location.href;",200);
}

function go_forward()
{
document.navbar.url.value ="";
parent.frames[1].history.forward();
setTimeout("document.navbar.url.value =
parent.frames[0].location.href;",200);
}

function go_to()
{
parent.frames[0].location = document.navbar.url.value;
}

// -->
</script>