Jak otestovat UART 16550?

Milan Kostomlatsky MilanK
Středa Březen 17 14:28:35 CET 2004

Asi nejjednodussi by bylo pripojit 16550 k par.portu v Epp rezimu,
pak uz jde jen o to napsat testovaci aplikaci.
Mam takhle pripojeno par udelatek a neni to az tak velky problem.

MK

-----Original Message-----
From: zaloha [mailto:zaloha@volny.cz]
Sent: Wednesday, February 13, 2002 1:25 PM
To: konference hw-news
Subject: Jak otestovat UART 16550?

Zdravim... Nenapadlo by nekoho, jak otestovat obvod  UART (PC16550)?

Oc jde: mam nekolik specialnich desek s timto obvodem (krome nej obsahuji
jeste prevodnik na RS232 LT1133 a par dalsich soucasti); ta deska ma do
zvlastniho konektoru vyvedene zrejme veskere vyvody 16550, ktere se normalne
pouzivaji pro komunikaci s nadrazenym systemem a na druhe strane ma konektor
pro RS232. Jde mi o to, abych nejak jednoduse dokazal ovladat onen UART tak,
aby se na RS232 konektoru daly nastavit pozadovane signaly, ev. z nej zpetne
i cist...

Hledal jsem na netu, ale nic podobneho jsem nenasel. Jedine voditko by mohlo
byt na http://www.exar.com/products/an16c4_550.pdf, ale zda se mi to dost
slozite a navic jsem jako klasicky "analogar" v procesorovych aplikacich
spis laik....

Verim, ze pro cloveka, ktery s temito UARTy bezne pracuje, by to mohlo byt
pomerne jednoduche. Predstavuju si treba nejaky interface pro paralelni port
PC + prislusny SW apod. V pripade potreby onu vec lze samozrejme i
(primerene) zaplatit.

Diky

---
Incoming mail is certified Virus Free.