Crypt na kabelovce a tuner

Michal.Holes@vurup.sk Michal.Holes
Středa Březen 17 14:28:35 CET 2004

ako kde, tu, v Bratislave, je to riesene tak, ze su tu synchronizacne
impulzy bud nepritomne, alebo vzdialene od nosneho signalu. Neskor bolo
pridane invertovanie farieb (prevedenie do negativu), potom bolo pridane aj
invertovanie synchronizacie a ich kombinacie. Niekedy v skorej buducnosti
bude pridane kodovanie zvuku prevedenim na 32 kHz.

doteraz v niektorych castiach Bratislavy funguje vybehovy typ kodovania -
pridanim sumoveho signalu v malom odstupe od nosneho signalu, co sa dalo
riesit vyrobenim frekvencneho filtra.

s pozdravom
Michal Hole?