PENTIUM 1 mmx

Miroslav Draxal evik
Středa Březen 17 14:28:28 CET 2004

skutecne obdivuji vase metody hledani. ja jsem se tomu venoval 20 minut a
ani tuk. velice dekuji

-----Original Message-----
From: owner-hw-news@list.gin.cz [mailto:owner-hw-news@list.gin.cz]On
Behalf Of jiri@bezstarosti.cz
Sent: Sunday, February 24, 2002 10:49 AM
To: 'hw-news@list.gin.cz'
Subject: RE: PENTIUM 1 mmx

Zdravim.

Myslim ze k tomu od jak ziva byl pristup
na pinech BFx a nastavenim kombinace bylo
mozno zvolit. Treba najdete PDF k tomu
CPU na http://developer.intel.com/design/processor/
i s popisem rozlozeni pinu, ono delat zasah
do MB se vidi opravdu zridka a toto byva vyvedeno
na jumperech pro moznost ruzne rychlych CPU
a dost casto je to i na MB popsano malinkym
pismem u jumperu.

Ale je fakt, ze informace o Intelech mne
v dobe rychlych skvelych AMD uz nejak opousteji,
tak si radeji to PDF zkuste stahnout.

Jiri Bezstarosti.

PS. Nedalo mi to a zkusil jsem najit, treba to bude