PCB v Eagle

Ondrej Puzman puzmano
Středa Březen 17 14:28:16 CET 2004

> ani spatne. Proste pouze konstatuji. Protoze CAM ve vyssich verzich nema
> podporu HPGLX 3.55ky, muzete na Aritmu ve spojeni s 4.0x zapomenout. Je to
> jako by jste chteli na ni kreslit na pomoci hpgl.dll na Formice. Zkoncite
> drive nez zacnete. Bohuzel.
> Navic pro tisk na LPT nepotrebujete CAM. To by bylo absurdni, kdyby tam
> prave kvuli tomu byl. Jeho smysl je jiny. ....a tisk pres Windows je prave
> to co plottery do verze HPGL/2 nesnaseji - zkuste sam a uvidite.
> Pro nektera jina zarizeni, ale bylo dosazeno vyssi stability a snad doslo i
> [...]

Tedy ja nevim jakou verzi HPGL podporuje Aritma, ale XY4160 mi
pod Eagle 4.03 (nebo 4.05 ??? - ted nevim) funguje a ten rozhodne
HPGL/2 nepodporuje.
A i z windowsowskych ovladacu se da tisknout, staci kdyz mezi
prikazy v souboru, ktery vygeneruji vlozite oddelovace (stredniky).
Napsal jsem si na to program, ktery ovsem stejne nepouzivam :-))
protoze ty ovladace podporuji pouze tisk textu a na to se plotr moc
nehodi.
          Ondrej Puzman