Zvaracka so spinanym zdrojom

Ondrej Tesar - Boza boza1
Středa Březen 17 14:28:09 CET 2004

V GM jsem videl prodavat primo mustek na 35A. Mozna ze i na 50A ale tim uz
si nejsem jisty.

Ondrej Tesar

j> kdyz uvazime o kolik slozitejsi je udelat spinany zdroj 10A oproti 1A, bude
j> ten 100A asi pekny orisek
j> (napriklad plosnak se reze lupenkovou pilkou z dvojky cu-plechu :-),
j> i kdyz: nebudou tam moc velke naroky na stabilitu, spicky atp.

j> btw:
j> a)   kdybych spojil 150  1A diod paralelne, mohl bych tim usmernovat
j> obycejnou svarecku?
j> (bylo by to pekne cctyrrmostii :-)
j> (nebo 1500 ledek a mohl bych zaroven osvetlovat hradcany :-)

j> b)   ma nekdo predstavu, kolik stoji 150 A diody/mustek?

j> jez