nabijeci napeti u mobilu

Ondrej Tesar - Boza boza1
Středa Březen 17 14:28:09 CET 2004

To ja jsem tu svoji nabijecku samozrejme promeril a tudiz vim, ze dava
5V ale zatim mam z prispevku pocit ze tento SONY je co se tyce toho
napeti original. Zatim prave nevim o zadnem jinem mobilu pouzivajicim
5V pro nabijeni.

Ondrej Tesar

wpcc> Zdravim vsechny tady

wpcc>  S nabijenim Alcatelu mam tu zkusenost ze je schopen nabijet
wpcc> temer z cehokoliv 10V 200mA zdroj ale take jak pise Martin 15V 20A
wpcc> naprotitomu vim ze znamy co mel motorolu a nabijel z PC tak malem
wpcc> uvaril baterku. Bude to chtit opravdu promerit.

wpcc> Petr Wilhelm

wpcc> (to same

wpcc> -----
wpcc> Nov? vyhled?va? pro ?esk? internet www.webfast.cz - prost? najde ...