Casopisy na CD

Patrik AUGUSTIN augustin
Středa Březen 17 14:28:07 CET 2004

jo to je holt nedokonalost zakonu.Ja vlastne kdyz neco vymyslim tak za to
nekomu zaplatim a ten se ma dobre .-)))To je bordel co?

-----Original Message-----
From: owner-hw-news@list.gin.cz [mailto:owner-hw-news@list.gin.cz]On
Behalf Of radek kasal
Sent: Thursday, February 14, 2002 1:52 PM
To: hw-news@list.gin.cz
Subject: Re: Casopisy na CD

Optimisto.
Zaplatis 10Kc autorskemu svazu pri koupi CD za 15Kc a mas predstavu
ze si zkopirujes hudbu jenz se prodava za 600Kc. Autor dostane svoje,
ale ocekavas ze ti bude tleskat vydavatel, pripadne obchodnik? Ty na
tom maji mnohem vic. Pokud platbu navazes na prazdne CD, jak k tomu
prichazim ja, kdyz si palim svoje vlastni data? Co reknes
vysokoskolakovi, co si nechal 3x namnozit vlastni diplomku a zaplatil
svazu autoru nemaly obnos?

Radek

Dne 14.??nor?2002, <hw-news@list.gin.cz> napsal:

> jo jo bohuzel v CR to tak nefunguje.Ale taky to chcou nebo mozna uz
> uzakonily.Potom by to bylo v poradku.Pokud zaplatim autoskemu svazu nejaky
> poplatek tak si asi muzu palit co chci :-)))

S Oskarem je nyni seznameni tak ryche a snadne jako odeslani jedn? SMS-ky.
http
://a
d2.s
ezna