Re Vyprodej soucastek

Patrik AUGUSTIN augustin
Středa Březen 17 14:28:06 CET 2004

Podle meho nazoru je tu dost lidi , kteri obcas neco schani a naopak se
neceho chteji zbavit.Jsem ochoten poskytnout zdarma prostor na nasem serveru
a uvolnit i jednu verejnou IP ale sem schopen udelat adresu zdarma jen ve
formatu treba bazar.waa.cz myslim ze kolega ve firme nebude proti.Prostoru
mame vic nez dost a je to na paterni siti.Ale problem bude spis v tom kdo
udela ty stranky a podobne.Proc by se na tom nemohli podilet svou praci i ti
co jsou na tehle konferenci.Jsem dokonce ochoten na tom podelanym microshitu
nakym zpusobem rozchodit i MySQL . PHP to umi.
Co vy na to ?
Nekdo muze dodat tlacitka jiny nejaky ten formular a podobne.

Patrik Augustin (servisni technik)
Vysocka 635/7
591 01 ???r nad S?zavou
mobil:0608-383845