Re: cim malovat plosak?

Ondřej Jakubčík ojakubcik
Středa Březen 17 14:28:06 CET 2004

Ahoj.
Ja osobne pouzivam Centrograf 9070 a lak od ELCHEMCa. Dela to cary
0.35. Sice s tim kreslim v plotru, ale stejne s tim i rucne retusuju.
Cloridem se to nepodlepta, ale tedka zkousim HCl + H2O2, protoze ten
chlorid me z hlediska rychlosti moc neuspokojuje. Cisteni perka -
nalozit do lihu.

Dne 26.??nor?2002, <hw-news@list.gin.cz> napsal:

> Hi,
>
> cim (akou farbou, tusom atd., fixkou, pierkom/brckom) kreslite na plosak
> spoje, ktore nemaju byt vyleptane v FeCl3? Som zaciatocnik, a chcel by som
> si vyleptat nieco jednoduchsie, ale neviem aku farbu chlorid neprelepta.
>
> s pozdravom
> Michal Hole?

"Http://poradna.bilezbozi.cz - poradte se s nasim servisnim technikem!"