komponenta Timer (highprecisiontimer)

Pavel Chromy mac
Středa Březen 17 14:27:56 CET 2004

On Fri, 8 Feb 2002, Snail Instruments wrote:

> Konkretneji jeji odezva na vnejsi podnet neni nikdy delsi nezli
> stanoveny casovy interval. Totez kriterium musi splnovat operacni
> system, pokud jeho sluzby aplikace vyuziva.

Pokud ma operacni system preemptivni mutlitasking musi toto podporovat,
i kdyby aplikace nakrasne jeho sluzeb vyuzivat nechtela, presneji receno v
takovem pripade nejake sluzby operacniho systemu pouzivat musi, nejmene
ty, pomoci kterych si zaruci, ze dostane procesor tehdy, kdy jej
potrebuje.

V praxi musi realtime zpracovani podporovat _predevsim_ operacni system.

	Pavel Chromy