ovladaci hlavice na topeni

Petr Krc pekr
Středa Březen 17 14:27:40 CET 2004

Jiri Prachar wrote:
> Jaka je hlucnost tech servomotorkovych ventilu?
> Jde mi o to, jestli se to da pouzit v lozinici. :o)

Pry nesrovnatelne nizsi nez hlucnost vetsiny manzelek ve stejne
mistnosti.
Ale vazne - nemam to jak (resp. kde) zmerit - hlucnost pozadi
v bezne mestske kancelari je natolik vysoka, ze ji ten motorek
'neprekrici'. Kdyz jsem je puvodne zkousel, myslel jsem ze
nefunguji - nic se nehybalo ani nebzucelo. Pak se ukazalo, ze
zdvih je nakolik maly a plastova prevodovka natolik ticha,
ze to skutecne neni ani znatelne.
Predpokladam vsak, ze to bude jeden z parametru udavanych
vyrobcem.

--
Regards
           Petr Krc