OT: doplnovani inkoustu do Canona

radek kasal radekkasal
Středa Březen 17 14:27:11 CET 2004

Ja bych rekl, ze je prijemne slyset, ze i ostatni se mohou umazat. No
a pak se dozvedet jak na to.
Tim spise, jak rikam s chuti: "Kdo nic nedela, ten nic neskazi".

Kviz: Kde se nejlepe otrou ruce umazane napriklad od oleje?
No prece o kahloty (monterky) v okoli kapes. A to v mem pripade jaksi
nechtene, hadru na otreni mam doma dost a i po ruce.

Radek

http://www.chance.cz - sazkova kancelar, vyhra a? 4 400 000 Kc na tiket, sazeni po telefonu, pres 220 pobocek v CR, siroka nabidka sazkovych prilezitosti