tiskarna Texas instruments mikroLaser plus

Sanek, Martin HCZ martin.sanek
Středa Březen 17 14:26:55 CET 2004

Nevim sice jak ta tiskarna vubec vypada ale
kdysi jsem delal  u Minolty a a meli jsme tam asi neco podobneho.
Mala kopirka a po 20 000 kopii se zasekla a musela se vymenit cartridge.
Dalo se to obejit tak, ze se zkratovala pojistka a ZAPNULO se to.
Kopirka nacetla nejaky stav pojistky a zacala kroutit s lahvi starteru
(potom uz vlastene toneru)
a davkovala. Doporucuju vyndat tu flasku s tonerem jinak to bude totalne
"pretekat".
 Nevyhodou je, ze se nastavuje LTDC sensor a potom to davkuje ne zrovna
nejlepe.
No nicmene da se to pouzit jako prvni pomoc pri totalni smrti.
Jestli se mylim, tak me nekamenujte.

Martin