Casopisy

tsveta@centrum.cz tsveta
Středa Březen 17 14:26:20 CET 2004

Co to je EPE? Ja jsem si predplatil Elektor primo na anglickem
webu, klasicky pres kreditni kartu. Jelikoz jsem vecny student,
obednal jsem si studentskou verzi za cca 30-35 liber. (presne si
to uz nepamatuju). Celkem me prekvapilo ze ac v popiskach pisou
ze chteji nejake potvrzeni o studiu, po me nic nechteli a
normalne mi to chodi.

> Od: "Milan Kostomlatsky" <MilanK@cue.cz>
> Komu: <hw-news@list.gin.cz>
> CC:
> Datum: Wed, 6 Feb 2002 09:31:57 +0100
> P?edm?t: RE: Re[2]: Casopisy
>
> Na CD mam
> Elektor 1996..2000, CD konstrukce s uP, CD konstrukce a SW pro
PC