Odsumeni SB Live

VA Elektronik - Andel Vladimir ing. vaelektronik
Středa Březen 17 14:26:20 CET 2004

Ja jsem mel starou zvukovku Adonics na ISA, ktera mi v 486 chodila dobre. Na
pentiovske desce ruzne piskala. Dal jsem si s ni cely vecer praci, do
napajeni jsem pridal tlumivky a kondy 100M, odstinil jsem ji a piskala
vesele dal. Ted mam toho nejlevnejsiho soudblastra 128. Odstup jsem sice
nemeril, ale kdyz ji budim gramofonem ve spickach na -10 dB, poslechnu si
sum gramof. desky a zvednu prenosku, je ticho (rozdil minimalne 30 dB). Kdyz
to ticho zesilim a zatlumim vstup tim mixpultem na obrazovce, klesne ten sum
mozna o dalsich 10 dB. Ze by SB live byla horsi? Pochopitelne musim mit
pusteny jen vstup ktery pouzivam.
- Projdete si mixpultik pro zaznam a povypinejte vstupy ktere nepotrebujete.
- Nepouzivejte citlivy vstup MIC, ale LINE.
- Dejte zaznamovou citlivost nekam na prostredek a dejte do toho linkoveho
vstupu odpovidajici signal, alespon 0,2 V. Predpokladam, ze nemate
krytalovou prenosku s impedanci 1M.
- Zkontrolujte si, jestli nemate sum uz v signalu, ktery do zvukovky leze.
- Potom se ozvete, jsem taky zvedavej co vam tam tak sumi.
Andel