Casopisy na CD

tsveta@centrum.cz tsveta
Středa Březen 17 14:26:18 CET 2004

No a to kdyz si likviduju gramofon a desky prepaluju na cedecka, budu mit
taky pruser i kdyz ty desky budu mit ve sklepe, pripadne kdybych je vyhodil?
Muze me nekdo nutit abych pouzival nemoderni zaznamova media?
Tu muziku jsem si kdysi koupil, ale uctenky si neskladuju (podle zakona ani
nemusim). Kdyz ty desky vyhodim, musim nejake OSA dokazovat ze jsem je mel,
nebo oni mi nejdriv musi dokazat ze jsem je nemel?
Andel

Nevim sice jak je to u nas, ale v nektery zemich je povoleno mit
jednu az dve kopie pro vlastni potrebu. Pkud si zakoupi spolecne
vice lidi software, muze byt nainstalovany jen na jednom
pocitacim, pokud si koupi muziku a chteji ji poslouchat spolecne,
musi stejne zaplatit navic poplatky. Ale pokud se jedna o text
(knihy casopisy) asi nemuze byt nijak omezene pujcovani, stejne
jako to neni omezene u papirove formy, kopirovani uz je trosku
vic osemetne, spravne nesmite kopirovat ani nic z casopisu, ale
vseobecne je to akceptovane pokud se nejedna o komercni pouziti.
Spis by me zajimalo, pokud mam originalni CD, prestane mi
fungovat a ja nemam kopii, Ta firma by mi to medium mela tusim
dle zakona vymenit, Zkuste ale prijit do kramu at vam vymeni
treba hudebni cedecko:o)) A to nemluvim o tom, kdyz bude treba 10
let stare:o))
> Od: "Milan Kostomlatsky" <MilanK@cue.cz>
> Komu: <hw-news@list.gin.cz>
> CC:
> Datum: Wed, 13 Feb 2002 15:04:51 +0100
> P?edm?t: RE: Casopisy na CD
>
> Tak me napada, podle zakona mam pravo si udelat kopii (nebo
kopie) pro vlastni potrebu,
> jak je to ale v pripade, ze si deset lidi spolecne zakoupi
knihy, kazetu, cd.
> Kdo a kolik si muze udelat kopii ???
>
> Fakt je, ze to moralni neni. Ale uprimne, kolik z nas si koupi
v CR cd-cko, ktere vyjde na bratru 1500,-
> a notabene by jich chtel deset. Az bude stat 1% z meho cisteho
mesicniho prijmu tak klidne,
> ale bohuzel zatim mesicne 150000,- neberu.
>
> MK

originaly chtit