Inicialicace LCD - BTW:pro J.Bezstarosti

vicek.radek@ozjc.cpost.cz vicek.radek
Středa Březen 17 14:26:05 CET 2004

Zdravim,

az ted o vikendu jsem se dostal na to vyzkouset zdrojaky, ktere mi poslal
J.Bezstarosti, na ovladani int.LCD pres PIC16F84.

Vsechno se zdalo ze funguje. Naskocil mi na dispeji demo ukazka (ten
bargraf) z uzivatelskych znaku. Takze pohoda... Jeste jsem si upravil cekaci
smycky puvodne to bylo 20MHz ja mam 4MHz.

Pak jsem si rekl ze kdyz uz to mam rozdelane zkusim si rolovat textem pres
ty dve radky. Nadefinoval jsem si asi 5 radku textu. A zacal je posilat na
displej. Rolovani jsem nijak nevymyslel proste jsem vzdy poslal obe radky
tedy 1,2 pockal 2,3 pockal 3,4 pockal 4,5 pockal a skok zase na 1,2  a porad
kolem dokola.

Naprogramoval jsem PIC a spustil. Vse rolovalo pohoda. Jenze pak najednou to
zacne hazet na displej ruzny znaky jako kdyby nahodne generovany. Ale porad
to dodrzuje ty pauzy mezi tim rolovanim.
Nejhorsi je ze nez dojde k tehle chybe probehne treba i nekolik korektnich
cyklu se spravnym textem. Nekdy ale take ani jeden.

Za cely vikend jsem neprisel na to co to zpusobuje...

Takze nevim jestli nahodou nemame s kolegou podobnej problem.

RadekCX

P.S. Pouzivam displej co se vyprodaval na HW serveru asi za 160Kc nejaky
PowerTip 16...

P.P.S. Ten zdrojak muzu i poslat na zkouknuti.