GM a zasilkovka GM jsou ruzne firmy ?

Zdenek Aster zdenek.aster
Středa Březen 17 14:25:45 CET 2004

Tada ma to taky neda nejsem zastancem PS electronicu, ale abych trochu
vyvratil nazor Michala,
je fakt, ze mi tam sehnali za rozumnou cenu integrovane obvody, ktere jinde
bud chteli po 1000
kusech nebo je nedokazali sehnat. To ze nic nemaji to je mozne ale pokud
pockate tak sezenou.
A ja jim vetsinou posilam mail a oni mi to poslou na dobirku. Tot moje
zkusenost s PS electronicem.

S pozdravem
        Zdenek

> Konferenci zatim jen ctu, ale tohle mi neda. To si delate srandu, ne ? PS
electronic je banda neschopnych v...u. Tam se da jit jen jako do divadla.
Nikdy nic nemaji a kvuli jedne soucastce tam cekate 2 hodiny.