Jednoducha deska pro ladeni 51 ci 2051 za pomoci jine x51

Hluchník Marek Ing. Marek.Hluchnik
Středa Březen 17 14:23:27 CET 2004

Co takhle pouzit 89C51RD2 ci 89C51RC2 s vnitrni flash pameti programu a vetsavenym "boot loaderem" na RS232. Vyhoda je v tom, ze neni treba nic simulovat - vse je mozne pouzit tak jak na procesoru skutecne je (jen je treba v pripade potreby napr. vypnout fajnovosti typu X2 , velikost "vnitrni XRAM" atd.). A cas potrebny pro nahrani vnitrni Flash - cca. 10 sec.- se da take prezit.