Atmely na jednom seriaku

serych@panska.cz serych
Středa Březen 17 14:23:27 CET 2004

To, co jste popsal je deterministicka pristupova metoda zvana cyklicka vyzva neboli synchronni TDMA. Co zkusit metodu zadosti o vysilani neboli asynchronni TDMA. Tam je to naopak, slavove si pozadaji mastera o to, ze chteji vysilat a on jim na zaklade toho prideli kanal. Je otazka, jak ve Vasem pripade prenaset tu zadost (treba nejaka stejnosmerna slozka na sbernici?).

				Jakub Serych