Athlon_XP_1600+_přetaktován_na_1528,46_MHz_????

Miroslav Sinko sinkomiro
Středa Březen 17 14:23:27 CET 2004

Nie nie...
u Athlonov XP je cislo len nejaky performance index. Tieto Athlony su
totiz technologicky vyspelejsie a pri nizsej skutocnej frekvencii maju
vyssi vykon. To cislo je potom vykonnostny udaj "v starych jednotkach".
Moje vysvetlenie je sice jednoduche, ale snad staci. Tabulku skutocnych
frekvencii Athlonov XP+ som videl kdesi na Zive.

miro