konverze obrazku do hpgl pro Aritmu

jirka7a jirka7a
Středa Březen 17 14:23:26 CET 2004

Dobry den, nedavno se tady debatovalo ohledne konverze obrazku do
HPGL pro Aritmu.
Ja jsem pouzil program ras2vec.exe . Zadal jsem v parametrech
toleranci 0.01 a scale 10 pro x a y.

Vysledek:
---------
+ velmi dobre prevedeno a proklesleno,
- plosky pod piny u IO to v mem pripade, byly vykresleny dost velke,
takze by tam neprosel zadny dalsi spoj. (Asi by se to dalo vyresit
tak, ze by se graficky vlozily do plosky pinu mensi krouzky a tim by
konverze dopadla lepe - s mensi ploskou.)
- spatne meritko ( roztec pinu 2mm misto 2.54 ).

1.Nevite nekdo jak se da v HPGL nastavit meritko. Ja jsem videl
prikaz "SC", ale bohuzel nemam jeho presny popis.

2.Cim konvertujete vy ? Jiz se Vam to zdarilo ?

Dekuji predem za odpovedi.
Jirka

Reklama:
Kliknete, hlasujte a vyhrajte v ankete Nejoblibenej?i automobil roku 2003 v Ceske republice ceny za milion!! http://www.autoroku.cz