Lupani v magnetofonu SM260

Ing. Petr Procházka pprochaz
Středa Březen 17 14:23:25 CET 2004

> Mam takovy problem s magnetofonem SM260. Kdyz ho nastavim do
> pohotovostniho rezimu nahravani (tlacitka record+pause), na pasku se
> zaznamena osklive lupnuti a to i v pripade, ze mam uroven signalu
> stazenou na 0.

Mam SM261, coz je asi stejne (alespon pokud jde o signalove cesty).
Myslim, ze slabe lupnuti se zaznamena az pri prechodu z pohotovostniho
rezimu do rezimu record. Pomaham si tim, ze stisknu Mute, pak Start, a
uvolnim Mute. Potom uz tam naprosto zadne lupance nejsou.
Tento kazetak ma i na dnesni dobu celkem slusne parametry a pote, co
jsem ho dovybavil dynamickou predmagnetizaci nahravam kazety jedine na
nem.

Petr Prochazka
pprochaz@zklas.cz