Jednoducha deska pro ladeni 51 ci 2051 za pomoci jine x51

Michal krestan
Středa Březen 17 14:23:24 CET 2004

> nasly
> od

> No az tak uplne ne, podivej se co vlastne Winbond nabizi a pak si teprve
> stezuj.
> Napriklad W78C438 je klasicka 8052 s moznosti pouzit pridavne porty jako
> systemovou sbernici - nac pak chces laborovat s 80552 a prohazovat pristup
> na porty, kdyz to mas tady komplet vyreseno (a tenhle procesor je stale v
> nabidce). Skoda, ze ten emulacni uz ne :-(( Pripadne procesory od Dallasu,
> opet se sbernici. Cygnal s JTAG portem a dalsi.

> [...]

To ja taky vim, ale Winbond uz opravdu neni;-( Procesor od Dalasu s emulacni
sbernici je (tedy alespon pro me) temer nesehnatelny, Dallas to da jen za
nejakou licenci, kterou nemam a sehnat jen popis komunikace me dalo docela
praci. Posledni zajimavy orisek od Dallasu je DS89C420, ktera podle toho, co
vim emulovat vnitrni flash nijak s nejde. U Cygnalu je to o neco lepsi, ale
zase s tim jde emulovat jenom Cygnal, atd... BTW: Poradilo se nekdy nekomu
sehnat od Cygnalu free samples? Ja jsem s nima mluvil primo na Elektronice v
Mnichove a tvarili se, ze tento pojem neznaji;-(

        Michal