"Opsani" IR ovladani

Igor Cesko cesko
Středa Březen 17 14:23:23 CET 2004

  Zdravim!

 Pokud ten Olympus pouziva klasicke ovladaci IR frekvence (cca
38kHz) a nejakej standardni protokol (nebo podobny k tem
standardnim), tak by se to dalo odchytit mym prijimacem
(www.cesko.host.sk/girderplugin.htm) po zapnuti servisniho
rezimu. Vytvori se osciloskopickej zaznam (log. analyzator)
snimaneho prubehu.
  A le ja jsem to raz zkusil s dalkovym od Cannon-u a ani to
nemrklo (asi je to nejaky firemni protokol, nebo jina vysilaci
frekvence). Proto by to chtelo nejdrive omrknout na osciloskopu.

  S pozdravem
                                 Igor

-------------------------
Ing. Igor Cesko