Jednoducha deska pro ladeni 51 ci 2051 za pomoci jine x51

Bitovod hw
Středa Březen 17 14:23:22 CET 2004

> A proc?? Procesor je pouzitelny a pokud jsou chyby zname, je to snad vzdy lepsi

To je jen pocitove. Jestlize nekdo zverejni n chyb, pak se domnivam,
ze bude jeste dalsich x, ktere nejsou verejne ci znamy.
Kdyz si to porovnam s beznejsim typem 89c51, tak to neni prilis ... .

Jinak dekuji za nazor
Jirka

Reklama:
Sout?? o auto na v?kend, autor?dio Clarion a dal?? ceny: http://ad2.seznam.cz/redir.cgi?instance=12345%26url=http://www.auto-plus.cz
 - nejlep?? syst?m prodeje ojet?ch voz? na internetu