8051 ASM or C

Pavel Celeda ceba
Středa Březen 17 14:23:17 CET 2004

Neni v tom nahodou predvolba s ladicimi potenciometry? U jednoho (uplne
jineho) bratislavskeho radia na tech potenciometrech byly povesene
tranzistory od prepinaci logigy (moderni bezkontaktni system -:)) a vstupni
proud stacil na to, aby se pri zvetseni odporu bezce potenciometru radio
rozladilo. Myslim, ze jsem tam daval fety nebo fetove operaky. Uz je to
davni a kamarad si zatim neztezuje.
Andel

----- Original Message -----
From: Lukas <pajka@yo.cz>
To: <hw-news@list.gin.cz>
Sent: Friday, December 06, 2002 10:16 PM
Subject: Tesla 445A ALTO

Dobry den,
 tedka se mi dostal do rukou radioprijimac TESLA typ 445A ALTO.
Vyrabela to TESLA Bratislava.Je tam n?jaky problem z rozladovanim
stanic v pasmu VKV. Chci se zeptat jestli n?kdo z Vas nema
naskenovane schema tohoto radioprijimace.Nebo jestli nekdo nevi kde
by se dalo sehnat.  Moc by me to pomohlo.

                                                        Diky
     Lukas Plachy