Krystal 4,332 nebo 8,664 MHz

Cernak lubos.cernak
Středa Březen 17 14:23:16 CET 2004

On Sat, 7 Dec 2002 22:13:21 +0100, VA Elektronik - Andel Vladimir
ing. wrote:
>Neni v tom nahodou predvolba s ladicimi potenciometry? U jednoho
>(uplne
>jineho) bratislavskeho radia na tech potenciometrech byly povesene
>tranzistory od prepinaci logigy (moderni bezkontaktni system -:)) a
>vstupni
>proud stacil na to, aby se pri zvetseni odporu bezce potenciometru
>radio
>rozladilo. Myslim, ze jsem tam daval fety nebo fetove operaky. Uz je
>davni a kamarad si zatim neztezuje.
>Andel

Diky za tip. Ale Predvolba v tom neni je tam jeden ladici
potenciometr, prijimac je osazen A 281C ( tusim ) a na konci je MBA
810 DAS. Do radioelektroniky pronikam jako zacatecnik a tak jsem
vdecny za kazdou radu. Ale kazdopadne se podivam na tranzistor co je
poveseny na tom ladicim potenciometru.
--
Lukas, pajka@yo.cz on 12.08.2002